You are here
Add new comment
Минулої неділі два ісламські культурні центри «Альраід» — київський і вінницький — провели семінари для представниць прекрасної статі. Вінницький семінар був орієнтований на жінок, які нещодавно почали сповідувати іслам; у Києві розглядали методики заучування Корану, поширені помилки при його читанні, також особливості пам'яті людини.
Відносини з родичами-іновірцями
Нові мусульмани часто опиняються наодинці з собою: знайомих-практиків серед послідовників ісламу у них, як правило, немає (або дуже мало ), і отримати відповіді на різноманітні запитання просто ні у кого. Саме тому асоціація «Альраід» організовує подібні семінари відповідно до потреби. Цього разу в будівлі ІКЦ «Аль-Ісра» зібралося близько 40 осіб.
Голова відділу з ознайомлення з ісламом ВАГО «Альраід» Тарік Сархан насамперед розповів про серйозну оману, у яку іноді впадають нові мусульмани: вони починають віддалятися від родичів-немусульман.
Це не відповідає ісламському віровченню, яке заохочує до підтримання родинних відносин навіть з язичниками і безбожниками, і вчить доброму і справедливому ставленню до них. Тим більше це стосується «Людей Книги» — послідовників іудаїзму і християнства.
Пан Сархан також розповів про естетику в ісламі й запропонував деякі поради щодо вирішення розбіжностей і вибору правил поведінки у ситуаціях, що суперечать приписам релігії: яким чином вирішити проблему, не образивши нікого.
Коран для неарабомовних
У цей час у жіночій залі мечетіі ІКЦ Києва шейх Хайдер Мухаммед Аль-Хадж, викладач Корану і шаріатських наук, який володіє усіма 10 видами читання Священної Книги, зробив цікавий екскурс у процес вивчення Корану.
Більше трьох десятків дівчат і жінок різного віку з цікавістю слухали про особливості людської пам'яті і способи її розвитку. Потім шейх розповів про важливість читання і заучування Корану, важливості передачі своїх знань іншим людям. І, природно, докладно описав методику заучування Корану, адаптовану для неарабомовних.
Шейх Хайдер застерігає від бездумного заучування арабського тексту — навпаки, він рекомендував після прочитання кожного аята в оригіналі читати і його переклад. Це не тільки перетворює читання в осмислений процес, а й сприяє кращому запам'ятовуванню. Для забезпечення ефективності запам'ятовування він порадив поєднувати слухання з читанням, і, звичайно, практикуватися щодня, щоб тренувати пам’ять.
Пан Аль-Хадж описав поширені помилки при читанні і перерахував фактори, що заважають ефективному навчанню — будь-якому навчанню взагалі.