Цінності відображають основні пріоритети в корпоративній культурі організації, включаючи розставляння пріоритетів її членами і їх справжню поведінку в організації. Наявність цінностей надзвичайно важливо при стратегічному плануванні. Вони часто задають мету і спрямованість органічного планування.
Наші цінності:
1. Набожність (раббанія)
Підпорядкування поглядів, намірів і вчинків єдиній меті — вдоволенню Творця.
2. Поміркованість (васатия)
Діяльність нашої організації ґрунтується на ісламському принципі «золотої середини» (васатия).
3. Взаємна підтримка
Дух взаємної допомоги, єдності та згуртованості — основа нашого колективу.
4. Креативність
Нестандартне творче мислення, досвід і вправне володіння технічними досягненнями дають найкращий результат.